5/04/2012

شرح صحیح مسلم لابن بشیر الحسینوی عفی عنہ کا مطالعہ کریں


صحیح مسلم کی شرح جو شیخ صاحب لکھ رہے ہیں اس سے روزانہ قسط وار فورم پر شایع کیا جائے گا ان شاء اللہ
اب تک صحیح مسلم کی شروع سے پوری گیارہ سو حدیث کی شرح مکمل لکھ چکے ہیں ۔وہ ابھی کمپوزنگ کے مراحل میں ہے ۔
اللہ تعالی اس خیر کے کام میں شیخ محترم کی خصوصی مدد فرمائے اور اس عظیم کام کو پایا تکمیل تک پہنچائے آمین۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
شیخ صاحب سے گزارش ہے کہ اپنی شرح کا آغازصحیح مسلم کی حدیث 1101سے کریں پہلی جونہی کمپوزنگ ہو گی تو اسے بھی شائع کر دیا جائے گا ۔ان شاء اللہ۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
شرح صحیح مسلم کی پہلی جلد شایع بھی ہو رہی ہے ۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
شرح صحیح مسلم کے تعارف میں شیخ صاحب نے لکھا ہے

شرح صحیح مسلم از غلام رسول سعیدی بریلوی پر تعاقب 
بریلوی مکتبہ فکر کے ہاں ’’محدث اعظم ‘‘غلام رسول سعیدی بریلوی نے صحیح مسلم پر ایک شرح لکھی ہے ۔
١:اس میں جا بجا بدعات و خرافات کو فروغ دیا گیاہے۔
٢:احمد رضا بریلوی کے نظریات کا پرچار کیا ہے ۔
٣:تحریف حدیث معنوی کا ارتکاب بہت زیادہ کیا ہے اپنے مطلب کا ترجمہ کیا ہے اور صحیح ترجمہ سے انحراف کیاہے ۔
٤: موضوع اور بے اصل روایات سے پوری شرح بھری ہوئی ہے ۔
٥:مقلد جب بھی حدیث پر کام کرتا ہے اس کا مقصد کوئی دین کی خدمت نہیں ہوتا نہ ہی وہ دفاع حدیث کا کام کرتا ہے بس حدیث کو اپنے غلط مقاصد کے تحت لانا مقصود ہوتا ہے ۔

اہل تقلید کے دونوں گروپوں (بریلوی و دیوبندی )کی طرف سے مخصوص مقاصد کے لئے کتب ستہ کے تراجم بھی دھڑا دھڑ شائع ہو رہے ہیں ،ضرورت اس بات کی ہے کہ ہمارا تعلیم یافتہ طبقہ بالخصوص نوجوان نسل ان تراجم پر بھی ایک طائرانہ نظر ڈال کر حفاظت سنت کا حق ادا کرے ،اللہ کرے کوئی اس فرض کوادا کرے ،ان تمام تراجم پر نقد کرنا ہمارا موضوع نہیں ۔چند غلط تراجم کی نشان دہی بطور نمونہ پیش خدمت ہے ،جو مطلب برآری اور حنفیت کے دفاع کے لئے حدیث نبوی میں معنوی تحریات کی گئی ہیں :
(١)و مسح بناصیتہ وعلی العمامۃ ،پیشانی کی مقدار سر پر مسح کیا ۔(شرح صحیح مسلم ،ص٩٤٦،ج١،للمولوی غلام رسول سعیدی بریلوی ۔طبع فرید بک سٹال١٩٩٥ء)۔
(٢)فدعا بماء فرشہ ،پانی منگا کر کپڑے پر بہا دیا ۔(ایضا ص٩٦٦ج١)
یہ تو صرف دو مثالیں ہیں ،حقیقت یہ ہے کہ اس طرح کی معنوی تحریفات سے یہ ترجمہ بھرا پڑا ہے ،خاکسار نے ١٩٩٦ء کے ابتداء میں اس کی صرف پہلی جلد (جس میں فقط ١٠٦٢ احادیث کا ترجمہ ہے )پر نقد کیا تو چار سو چھبیس اغلاط فاش کا ضخیم مسودہ تیار ہو گیا ،اسی پر ہی باقی تراجم احناف کو قیاس کر لیا جائے ۔(قرآن و حدیث میں تحریف پر تقریظ از شیخ ابو صحیب محمد داود ارشد حفظہ اللہ ص:٢٩٣۔٢٩٣)
یہ بات بالکل درست ہے کہ مقلدین جب بھی کسی حدیث کی کتاب پر کام کریں گے تو اس سے ان کا مقصد حدیث کی اہمیت کو اجاگر کرنا یا دفاع حدیث نہیں ہوتا بلکہ صرف تقلید امام کو حدیث رسول سے ترجیح دینا ہوتا ہے ،اس کی خاطر انھیں جو مرضی کرنا پڑے وہ کرتے ہیں ۔ان میں ایک تحریف بھی ہے خواہ لفظی ہو یا معنوی ۔


اس شرح کا تعاقب راقم اپنی صحیح مسلم کی شرح میں مفصل لکھ رہا ہے والحمدللہ ۔پہلی جلد زیر طبع ہے،قارئین سے خصوصی دعاوں کی گزارش ہے کہ اللہ تعالی اس کی تکمیل میں ہماری مدد فرمائے ۔آمین ۔
شرح کا مطالعہ کرنے کے لئیے اس لنک پر کلک کریں :
http://www.sadiqeen.com/sq/viewforum.php?f=42

No comments: